U svibnju 2017. godine, nakon gotovo 20 godina razvoja, Odbor za Međunarodne računovodstvene standarde objavio je MSFI 17 „Ugovori o osiguranju“. MSFI 17 u potpunosti zamjenjuje do sada važeći MSFI 4 (objavljen u ožujku 2004.), a puna primjena novog standarda stupa na snagu za godišnja razdoblja koja počinju na dan ili nakon 1. siječnja 2023. godine.
Održivi razvoj već je dugo prisutan u središtu europske politike, a Europska Unija nije izostavila i ovaj očekivani segment poslovanja. Danas poduzeća sve češće nastoje međusobno spajati snage kako bi se stvorile i usvojile nove ideje, okrećući se prema održivom poslovanju.
Od 1. siječnja 2023. euro je službena novčana jedinica i zakonsko sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj. Tog dana Republika Hrvatska postaje dvadeseta država članica europodručja, a euro postaje službena novčana jedinica i zakonsko sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj.
Informativnost je jedan od načina povećanja transparentnosti u financijskim izvještajima pripremljenima za investitore i dioničare, posebice u područjima poslovanja koja su značajna i koja pokreću cjelokupnu poslovnu strategiju subjekta. IFRS-om 8 (eng. International Financial Reporting Standards) zahtijeva se da se informacije koje se daju menadžmentu objave i u godišnjim financijskim izvještajima tako da ulagači i drugi korisnici financijskih izvještaja subjekta također imaju dostupne sve informacije.
Poslovni informacijski sustav koji korisniku omogućuje da ima potpunu kontrolu nad poslovnim procesima u poduzeću, odnosno ERP (engl. enterprise resource planning), jedan je od onih alata koji su se u pandemiji pokazali izvrsnima jer su svoje korisnike vodili prema dobiti. Ipak, većina organizacija ne zna dobiva li najbolje povrate i rezultate od svog ERP sustava.
Svaka dva mjeseca područni ured Grant Thorntona u Ujedinjenom Kraljevstvu provodi istraživanje na više od 600 lidera tvrtki srednje veličine, koje dijele svoja očekivanja i prioritete za budućnost. Tako se mogu objasniti čimbenici koji stoje iza brojki i što sve tvrtke mogu učiniti da se pripreme za nadolazeću krizu. Najnovije istraživanje pokazalo je da poslovni optimizam ostaje relativno visok u usporedbi s povjerenjem potrošača, koje je godinama na niskoj razini, a lideri su svjesni da moraju djelovati odmah kako bi preživjeli naredne mjesece.